Słyszeliści o akcji GREEN FRIDAY? Czy faktycznie warto ulegać presji zakupowej i promocjom otaczającym nas z każdej strony? Może lepiej obdarzyć naszą odzież outdoorową drugim życiem, a przy okazji wspomóc szczytny cel? Na te pytania w naszym studiu na Krakowski Festiwal Górski odpowiadali Anna Wylężek i Rafał Buczek z firmy Cumulus

Pod koniec listopada ekipa Cumulusa zamiast zachęcać przecanami, postanowiła namówić klientów do zakupów w dobrym celu. 100% przychodu z wybranych produktów (czyli PONAD 200 300 zł) przekazali CENTRUM OCHRONY MOKRADEŁ bagna.pl na ochronę dzikich, podmokłych terenów, by zabezpieczyć je i zadbać o to, by zostały pozostawione naturze. A także na wykup osuszonych obszarów, które kiedyś były mokradłami, tak by ponownie je nawodnić i przywrócić im ich niesamowite możliwości!

 

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, który poprowadziła nasza redakcyjna koleżanka Magdalena Przysiwek: