Reklama

Cumulus Green Friday

Cumulus podsumował akcję GREEN FRIDAY, oraz namawia do dawania odzieży outdoorowej drugiego życia. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogą wesprzeć zbiórkę charytatywną, czy inny szczytny cel.

Słyszeliści o akcji GREEN FRIDAY? Czy faktycznie warto ulegać presji zakupowej i promocjom otaczającym nas z każdej strony? Może lepiej obdarzyć naszą odzież outdoorową drugim życiem, a przy okazji wspomóc szczytny cel? Na te pytania w naszym studiu na Krakowski Festiwal Górski odpowiadali Anna Wylężek i Rafał Buczek z firmy Cumulus

Pod koniec listopada ekipa Cumulusa zamiast zachęcać przecanami, postanowiła namówić klientów do zakupów w dobrym celu. 100% przychodu z wybranych produktów (czyli PONAD 200 300 zł) przekazali CENTRUM OCHRONY MOKRADEŁ bagna.pl na ochronę dzikich, podmokłych terenów, by zabezpieczyć je i zadbać o to, by zostały pozostawione naturze. A także na wykup osuszonych obszarów, które kiedyś były mokradłami, tak by ponownie je nawodnić i przywrócić im ich niesamowite możliwości!

 

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, który poprowadziła nasza redakcyjna koleżanka Magdalena Przysiwek:

Aplikacja magazynnaszczycie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo magazynnaszczycie.pl




Reklama
Wróć do