Czy w czasach kryzysu można rozwijać z powodzeniem biznes na rynku polskiego outdooru? W ostatnich latach co najmniej kilku producentów udowodniło, że się da. Jednym z najlepszych przykładów jest reaktywacja Lhotse, polskiej marki produkującej sprzęt wspinaczkowy i turystyczny.
Materiał promocyjny

Pod koniec 2019 roku, a więc tuż przed pandemią, do społeczności wspinaczkowej dotarła smutna wiadomość o zakończeniu działalności tej uznanej w środowisku firmy. Na szczęście udało się ją uratować. Nowy właściciel nie dopuścił, by legendarna marka - z blisko 30-letnim wtedy stażem na rynku - zniknęła z mapy polskiego outdooru. Ku uciesze wielbicieli Lhotse, produkcja asortymentu została wznowiona już w połowie 2020 roku.
Jak na złość, do reaktywacji doszło w momencie, gdy cały świat stanął na głowie w wyniku rozprzestrzeniającej się w szybkim tempie pandemii koronawirusa. Przed Lhotse pojawił się realny scenariusz oparty na słynnym cytacie „być albo nie być”. Szybko okazało się, że najlepszym rozwiązaniem będzie zrównoważony rozwój oparty na przywracaniu do produkcji kluczowego asortymentu i stopniowym wprowadzaniu nowych produktów. Grunt to mierzyć siły na zamiary.
Lhotse wciąż produkuje asortyment z najlepszych, dostępnych na rynku materiałów pochodzenia europejskiego. Marka sukcesywnie poszerza swoją ofertę przyjmując, jak się dziś okazuje rozsądne założenie, by wprowadzać nowe produkty, które zaspokoją oczekiwania klientów. Kontynuuje również wspieranie ważnych w skali krajowej wspinaczkowych wydarzeń sportowych.
W ostatnim czasie Lhotse rozwinęło się zarówno pod kątem produkcyjnym, jak i coraz większej dostępności wytwarzanych produktów. Dzięki temu klienci mają większy wybór produktów z bogatszej oferty. Jednak jedną z największych zmian, jest odświeżenie logotypu marki, który choć został zupełnie odnowiony, to wciąż doskonale wpisuje się w historię.
Dziś, po ponad dwóch latach od powrotu na rynek, Lhotse znów jest rozpoznawalną marką z coraz lepiej rozwiniętą linią produkcyjną. Asortyment jest dostępny w większości sklepów stacjonarnych i internetowych w Polsce. Rodzime produkty dotarły również do klientów w zachodniej Europie i wszystko wskazuje na to, że ludzie z Lhotse nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa.
Lhotse produkuje dla Was!
UPRZĄŻ LHOTSE BUOUX I BUOUX JUNIOR
Odświeżone uprzęże kultowego modelu Buoux cieszą się popularnością wśród klientów marki. W ostatnich latach do tradycyjnej wersji dołączyła wersja uprzęży dziecięcych.

Uprząż Buoux

Uprząż Buoux Junior
EKSPRESY WSPINACZKOWE LHOTSE
Lhotse od zawsze kojarzyło się z trwałymi pętlami poliamidowymi i dyneema. Do szerokiej gamy produktów z tych materiałów dołączyły niedawno kompletne, superlekkie ekspresy z karabinkami aluminiowymi i osłonkami taśmy.

PAS DO BIEGANIA Z PSEM
To był absolutny hit sprzedażowy roku 2022. Lhotse weszło przebojem na nowy rynek, a nowy pas niemal natychmiast stał się jednym produktów, po który najchętniej sięgali kliencie. Wpłynęły na to z pewnością niska waga, wygoda użytkowania oraz atrakcyjna cena.



Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie