Reklama

Thule Epos, czyli jak przewieźć rower w dowolne miejsce

Niektórzy mają to szczęście, że mieszkają blisko górskich single tracków, autostrad rowerowych i idealnych do przemierzania na dwóch kółkach kompleksów leśnych. Inni muszą najpierw rower przewieźć – i tu zdecydowanie przyda się najnowszy produkt firmy Thule, czyli bagażnik na hak Thule Epos. Bez problemu może on transportować rowery dowolnego rodzaju - od MTB i graveli, przez elektryki, rowery trekkingowe, aż po dziecięce.

 

Materiał sponsorowany

 

 

Specjaliści z Thule postawili przed sobą niezwykle trudne zadanie – stworzenia bagażnika, który okaże się nie tylko wygodny w obsłudze, ale i będzie w stanie transportować rowery dowolnego typu - niezależnie od wielkości, przeznaczenia czy kształtu ramy.

 

Pełna kompatybilność

 

Dlatego właśnie kluczową innowacją bagażnika Thule Epos jest jego wszechstronność i łatwość obsługi, zapewniana przez unikalne, indywidualne „ramiona” teleskopowe, które utrzymują i stabilizują rowery na bagażniku. Każde z nich wyposażone jest w obrotową głowicę i wzmacniane paski, co pozwala pewnie i na wiele sposobów zabezpieczyć na bagażniku każdy typ roweru. Thule Epos może stabilnie zamocować rower na bagażniku, chwytając go w dowolnym punkcie ramy lub za tylne koło (w sytuacji, gdy chcemy, by rower nie był chwycony za ramę).

 

Ten solidny i pojemny bagażnik może transportować rowery o maksymalnej wadze do 30 kg (jeden rower), dzięki czemu przewożenie jednośladów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Thule Epos może przewieźć do trzech rowerów (jest też wersja przeznaczona do transportu dwóch jednośladów) i pasuje do każdego typu ramy i różnych geometrii (w tym do rowerów elektrycznych, górskich, gravelowych, a także rowerów z zamontowanymi błotnikami i bagażnikami). Dodajmy, że maksymalna ładowność bagażnika to 60 kg.

 

 

Innowacyjny, odchylany i… składany

 

Montowanie bagażnika na samochodzie jest łatwe i błyskawiczne, podobnie jak umieszczanie na nim rowerów. Co ważne, można to robić niezależnie i w dowolnej kolejności. Użytkownik nie musi się więc zastanawiać, w jakiej kolejności będzie chciał montować/zdejmować jednoślady. Gdy Thule Epos jest zamontowany na aucie i załadowany rowerami, można go łatwo odchylić do tyłu, by uzyskać wygodny dostęp do bagażnika auta.

 

Warto dodać, że gdy na bagażniku nie są umieszczone rowery, ramiona stabilizujące przechowywane są na płasko, co zapewnia wygodny dostęp do bagażnika auta, bez konieczności odchylania Thule Epos. Nowy bagażnik rowerowy jest także w pełni składany, co ułatwia jego transportowanie i przechowywanie, gdy nie jest używany. Możemy też do niego dokupić przydatne akcesoria – m.in. uchwyt serwisowy (przyda się, gdy zechcemy podłubać przy rowerze podczas wyjazdu), dodatkowy zamek oraz rampę (idealną do wprowadzania na bagażnik ciężkich e-rowerów)

 

Thule Epos trafił na rynek w kwietniu 2023 r., w rekomendowanej cenie 4999 zł za wersję na dwa rowery oraz 5499 zł za wersję na trzy jednoślady.


thule.com

 

Aplikacja magazynnaszczycie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo magazynnaszczycie.pl




Reklama
Wróć do