Reklama

Tropem wilka, czyli beskidzka wyprawa z marką Jack Wolfskin

W pierwszy weekend marca, marka Jack Wolfskin zabrała wybranych przedstawicieli mediów oraz influencerów w Beskid Żywiecki. Celem wyjazdu była wyprawa… tropem wilków! Pod okiem Michała Figury ze Stowarzyszenia Dla Natury „Wilk”, udało się nie tylko odnaleźć świeże ślady zwierząt, ale także otrzymać solidną porcję wiedzy i przetestować produkty oraz akcesoria marki w terenie!

 

We Live To Discover” to hasło przyświecające kampanii Jack Wolfskin, w ramach której marka zachęca do odkrywania – siebie, świata czy środowiska. Każda aktywność spędzona na świeżym powietrzu, w outdoorze, tworzy nowe doświadczenia i inspiruje. Jako, że połączenie z wilkami znajduje się nie tylko w nazwie czy też logo marki, w postaci łapy, Jack Wolfskin działa także na rzecz środowiska, zachęcając do prośrodowiskowej postawy.

 

zdjęcie Paweł Zalejski

 

zdjęcie Paweł Zalejski

 

Jak najlepiej edukować? W terenie! Przewodnikiem wyprawy był Michał Figura, który od ponad 20 lat zajmuje się badaniem i tropieniem wilków. Stowarzyszenie Dla Natury „Wilk” działa dla ochrony dużych ssaków drapieżnych – wilków, rysi i niedźwiedzi. Szczególną wagę przykładając do ochrony ich siedlisk oraz łączących je korytarzy ekologicznych.

 

zdjęcie Paweł Zalejski

 

W wyprawie tropem dzikich zwierząt udział wzięła również ambasadorka marki Martyna Wojciechowska, związana z brandem już od ponad 6 lat. Wraz z dziennikarzami, influencerami oraz teamem Jack Wolfskin, udało się znaleźć nie tylko świeże ślady wilczej rodziny, ale także rysia, sarny, jelenia i niedźwiedzia.

 

zdjęcie Paweł Zalejski

 

Uczestnicy wyprawy mieli też okazję przetestować najnowszą kolekcję marki i na własnej skórze sprawdzić, jak sprawdza się w outdoorze, w terenie, do którego została stworzona. Członkowie wyprawy zostali wyposażeni w wielowarstwowe zestawy ubrań, które w pełni chroniły ich przed zróżnicowanymi warunkami pogodowymi, jakie panują w polskich górach o tej porze roku. W terenie zostało sprawdzonych kilka modeli hardshelli, osłaniających przed śniegiem i wiatrem, kurtki syntetyczne i puchowe oraz polary i kamizelki, które chroniły przed wychłodzeniem. Marka nie zapomniała także o wyposażeniu gości w warstwy najbliższe ciału, czyli t-shirty funkcyjne, oraz w akcesoria w postaci czapek, termosów i plecaków. Taki zestaw zapewniał optymalne i natychmiastowe dostosowanie się do panujących warunków w trakcie marszu, a także komfortowe podziwianie górskich widoków podczas przerwy w wędrówce, oczywiście z kubkiem parującej herbaty w dłoniach.

 

zdjęcie Paweł Zalejski

 

Bliskość natury, piękna słoneczna pogoda, dawka informacji i odpowiedni – warstwowy – ubiór, to przepis na idealny aktywny odpoczynek.

 

zdjęcie Michał Sadowski

 

zdjęcie Paweł Zalejski

 

zdjęcie Michał Sadowski

 

O Jack Wolfskin

 

Jack Wolfskin to wiodący na świecie producent najwyższej jakości niemieckiej odzieży i sprzętu outdoorowego. Firma została założona w 1981 roku przez przyjaciół, przy ognisku, głęboko w kanadyjskiej dziczy. Ich misją było inspirowanie wszystkich Odkrywców i Podróżników do tworzenia w outdoorze niesamowitych doświadczeń. Twórcy marki wierzą, że są one w stanie zmieniać życie.

Jack Wolfskin z siedzibą w Idstein w Niemczech prowadzi biuro w Stanach Zjednoczonych w Park City w stanie Utah oraz biuro azjatyckie w Chinach, w Szanghaju. Przedsiębiorstwo stało się wiodącą marką outdoorową w Europie i Azji z ponad 540 sklepami i ponad 4000 punktami sprzedaży na całym świecie. Firma Jack Wolfskin jest zakorzeniona w zrównoważonym rozwoju i koncentruje się na projektowaniu etycznych i ekologicznych produktów, a także na promowaniu sprawiedliwych i humanitarnych warunków pracy. Przedsiębiorstwo jest członkiem Fair Wear Foundation od 2010 r., a od 2011 r. jest także partnerem systemu bluesign®, który dba o zrównoważony rozwój w całym łańcuchu dostaw. Jack Wolfskin oferuje również produkty z etykietą Green Button.

Firma zatrudnia obecnie ponad 1400 osób na całym świecie. W styczniu 2019 roku Jack Wolfskin został przejęty przez Callaway Golf Company, obecnie funkcjonującej pod nazwą Topgolf Callaway Brands.

 

zdjęcie Michał Sadowski

 

 

Aplikacja magazynnaszczycie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo magazynnaszczycie.pl




Reklama
Wróć do