Reklama

EGOE Supertramp

Wybierz dowolne miejsce na mapie i jedź. Właśnie po to są terenówki. A co w nich? Ciepłe jedzenie, zimne piwo, prysznic i wygodne łóżko. To właśnie oferuje zabudowa Nestbox. Dzięki niej Twoja wolność zyskuje dodatkowy wymiar. Ograniczenia znikają, kompromisy możesz zostawić na inną okazję.

 

Skrzynka Supertramp. Idealna, gdy nie chcesz iść na kompromisy

Wybierz dowolne miejsce na mapie i jedź. Właśnie po to są terenówki. A co w nich? Ciepłe jedzenie, zimne piwo, prysznic i wygodne łóżko. To właśnie oferuje zabudowa Nestbox. Dzięki niej Twoja wolność zyskuje dodatkowy wymiar. Ograniczenia znikają, kompromisy możesz zostawić na inną okazję.

Off-road to solidny kawał auta. Wymiary bagażnika świadczą jednak o tym, że przewożenie ładunków nie jest priorytetem. Dlatego system modułowy nestbox (szybka instalacja, zero ograniczeń dla pasażerów, komfortowe gotowanie i spanie) zadomowił się już na dobre w osobowych wersjach dużych i kompaktowych dostawczaków, takich jak Volkswagen Multivan czy Citroën Berlingo. Znalazł też drogę do samochodów typu MPV i kombi o wielkości Škody Octavii. 

 

 

Nie wystarczy jednak tylko zmniejszyć wymiary. Do zastosowania w terenówce niezbędna jest również bardziej wytrzymała konstrukcja. I trzeba się jeszcze liczyć z tym, że piąte drzwi mogą się otwierać w lewo albo w prawo. W wyniku tych prób powstał Supertramp. Zaprojektowany specjalnie na miarę prawdziwych samochodów terenowych. Jest przystosowany do pojazdów typu Mercedes G, Land Rover Discovery czy Jeep Wrangler. Box dla samochodów typu off-road różni się od pozostałych nawet na pierwszy rzut oka - zaprojektowany w designie all black, czyli matowy czarny.

 

 

Korpus wariantu Supertramp w dalszym ciągu zawiera moduły z kuchnią i wodą, a także przestrzeń na lodówkę. Do tego stelaż i materace. Szerokość w tym przypadku wynosi tylko 950 mm, a więc z łatwością zmieści się do samochodów, które mają węższy otwór piątych drzwi. Częścią szkieletu boxu są metalowe ściany boczne, które są solidniejsze niż pierwotne rozwiązanie ze sklejki. 

Wysokość zabudowy jest niższa o 30 mm, co pozwala na jeszcze bardziej komfortowe korzystanie z zabudowy. Przede wszystkim przybyło przestrzeni w aucie przy rozłożonym łóżku. W strefie ramion można osiągnąć szerokość stelaża do 127 cm.

 

 

Kolejna nowość dotyczy układu. Klasycznie w naszych zabudowach można się spotkać z umiejscowieniem kuchenki po lewej stronie, a lodówki po prawej. W zabudowie Supertramp nowej generacji, oferujemy możliwość wyboru wariantu z lustrzanym odbiciem tego układu, z uwzględnieniem sposobu otwierania piątych drzwi. Zabudowa jest również o kilka centymetrów głębsza, co umożliwiło dodanie przestrzeni do przechowywania różnych rzeczy. Dodaliśmy też miejsce na kubki i garnki a przy kuchence powstał wyjmowany schowek na sztućce. 

Oprócz Supertrampa marka EGOE posiada jeszcze dwie duże skrzynki: Hiker oraz Roamer. Ta druga jest największą skrzynką kempingową, która zawiera moduł kuchni, wody oraz lodówkę. Pasuje do Volkswagena Multivana, Transportera, czy Caravella. Waży 97 kg z pełnym wyposażeniem. Po złożeniu jest niewielka: 1500x1920x609 mm. Nie brakuje też różnych schowków i organizerów. Tak przygotowany box sprawdzi się na długie trasy. 

Pełna oferta dostępna jest na stronie www.egoe-nest.eu oraz w nowym showroomie w Warszawie, przy ul. Marszałkowskiej 115.


Aplikacja magazynnaszczycie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo magazynnaszczycie.pl




Reklama
Wróć do